Keto divu sastāvdaļu pankūkas. Vai tas ir reāli?

Jau labu laiku esmu pievērsusies keto diētai. Par to kas tā ir un kā tā darbojas pastāstīšu atsevišķi, bet šajā rakstā gribu uzrakstīt

kā man gāja ar keto diētas našķi – divu sastāvdaļu pankūkām.

Vai piekritīsiet tam ka, tad kad esat uz diētas un sākat domāt par našķiem, ko konkrētas diētas ietvaros varētu pamēģināt tas nozīmēt, ka esat nonākusi uz slidenas taciņas. Ka nu jau sākas visādas atlaides un caur adatas aci mēģināt izvilkt to, ka šis saldinātājs un tas gardumiņš ir atļauts, kaut gan realitātē tas ir apmāns. Ja saldumus nedrīkst tad nedrīkst!

Meklējot internetā šīs konkrētās diētas receptes ļoti bieži meklēšanas rezultātos parādās divu sastāvdaļu pankūkas. Un tiešām tās ir tikai divas olas un krēm-siers. Tas taču ir tik vienkārši un viss diētas ietvaros.

Foto avots: barefeetinthekitchen.com

Kas iedrošināja pamēģināt šīs pankūkas ir tas, ka bildes pie receptēm ir tik kārdinošas un kāpēc lai neizdotos, ja jau tik daudzi iesaka šo recepti? Lūk viens no meklēšanas rezultātiem – saite šeit.

Lai pagatavotu šādas mums būtu nepieciešams olas un krēm-siers.

Klāt ēdīsim zemenes. Tā kā nav sezona, tad lieliski derēs sasaldētas. Tās ieberam trauciņā, lai atkūst kamēr gatavosim pankūkas. Saldētas zemenes var pirkt visu gadu, tās ir daudz lētākas par svaigajām un sasaldējot nezaudē aromātu.

Krēm-sieru izmantoju Baltais ražotu, īpaši neko daudz no tiem nezinu tādēļ izvēlējos to kuram akcija.

Bļodā liekam 3 olas un visu paciņu siera.

Kā rakstīts receptē sakuļam, kamēr sastāvdaļas sajaukušās kopā krēmveidīgā masā

Izmantojot rokas blenderi ar kulšanas uzgali to visu ātri sajaucam.

Tālāk ņemam pannu uzkarsējam ar eļļu un sākam cept pankūkas.

Un par ko es te vēl brīnos? Kas var sanākt no olām ar krējum-veidīgu masu? Omlete!

Tātad sākot cept šīs divas sastāvdaļas, tās neturēsies kopā kā parastas pankūkas, šo veidojumu nav iespējams apgriezt uz otru pusi. Ts nepaliks zeltains, kā rakstīts visās šajās receptēs.

Lūk rezultāts, skāba jēla masa. Pat kauns rādīt šo kulinārijas neizdošanos.

Pēc kārtīgas izsmiešanās un neliela izbrīna pašai par sevi. Pārmeklēju vēlreiz interneta rezultātus un ievēroju, ka ir daļa receptes kurām ir arī trešā sastāvdaļa kokosriekstu vai mandeļu milti. Tādu man nav. Es to vietā nolēmu atkāpties no diētas un tomēr tās pankūkas izcept.

Olu un krēm-siera masai pievienoju:

  • 2-3 ēdamkarotes miltus
  • tējkaroti cepamā pulvera
  • 1 ēdamkaroti eļļas
  • 1 ēdamkaroti cukura

Masai ir jāsanāk biezai, tai nevajadzētu būt tekošai – smaga, bieza masa. Tās ir manas mīļākās, amerikāņu pankūkas.

Uzkarsējam pannu, mazliet uzlejam eļļu un nogriežam plīti uz vidēju karstumu. Cepam pankūkas, kamēr zeltainas.

Ar krēm-sieru tās sanāk sulīgas, nav sausas un maizīgas.  Ļoti garšīgi. Es pat nezināju, ka biezās pankūkas var būt tik garšīgas!

Nākošajā dienā nolēmu nepadoties un gāju meklēt kokosriekstu miltus. Nopirku Lavandas veikalā Lien Ying BIO bezglutēna kokosriekstu miltus 250g  Veikals lielisks, noteikti iešu vēlreiz un izpētīšu arī pārējo sortimentu, tagad biju pārāk norūpējusies par tām pankūkām.

Keto pankūkas ar kokosriekstu miltiem, arī man nesanāca. Tā pati nesaturīgā masa, kas cepoties paliek melna un ir graudaina dēļ kokosriekstu miltu konsistences. Arī šīs pankūkas ika papildinātas ar miltiem un visu pārējo, bet šoreiz nebija tik garšīgas.

P.S. Piezīme sev – pārlasīt šo rakstu nākošreiz kad sagribēsies, ko garšīgu diētisku 😉

 

Dalīties